Terugblik op de foto expositie

Els schreef in het GASTENBOEK EXPO 2019: “Mooi, ik zou niet weten wat ik moest kiezen. Zorgvuldige uitvoering van het geheel in deze ambiance van de kerk. Chapeau!”  Els

Els heeft goed gekeken.

Zij is één van de vele bezoekers aan de  FOTOEXPOSITE van de FOTOCUB HERTEN in de Minderbroeders kerk in Roermond.

Een zeventigdtal foto’s in een uniforme lijst tonen een grote diversiteit beelden en onderwerpen. Het laat de verscheidenheid zien van de leden van deze fotoclub die hiermee haar 10 jarig bestaan gestalte geeft.

De tentoonstelling wordt ondersteund door een videopresentatie van 60 foto’s en portretten van de leden van de fotoclub Herten.

De foto’s zijn gemaakt over de hele wereld maar komen samen in de serene stilte van de oude kloosterkerk in het centrum van Roermond.

Kenmerkend zijn de verschillende fotostijlen en technieken die te zien zijn.

Er is sprake van een speelse vrijheid die de leden van elkaar waarderen.

Elkaar ondersteunen om zo de beelden tot een hoger plan te brengen is belangrijker dan de individuele prestatie.

Met deze expositie wil de Fotoclub Herten zich present stellen in het culturele leven in Midden Limburg en daar buiten.

De expositiecommissie.                              Link naar alle ingestuurde foto's.

Samenvatting en foto's Pieter Kersten.